REGULAMIN iLimos.pl
POSTANOWIENIA OGÓLNE
Właścicielem serwisu iLimos.pl jest firma Custom Services Rafał Czuba, adres siedziby głównej: ul. Szczawnicka 13a, 92-102 Łódź, NIP: 728-255-79-28, REGON: 384602796, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, adres e-mail: info@iLimos.pl, zwany dalej „iLimos.pl”, który jest jednocześnie Usługodawcą. iLimos.pl zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie w dowolnym czasie bez uprzedniego powiadomienia. Zmieniony Regulamin obowiązuje od momentu opublikowania go na stronie iLimos.pl. Niniejszy Regulamin może być również modyfikowany pomiędzy iLimos.pl a stroną w ramach specjalnej umowy, która musi mieć formę pisemną i zawierać jasno wyrażoną wolę obu stron oraz być przez nie podpisana. Wszelkie inne formy odstępstw od niniejszego Regulaminu (jak np. wiadomości e-mail, smsy itp.) zostaną odrzucone. Każdy, kto odwiedza serwis iLimos.pl lub kto korzysta z usług serwisu iLimos.pl lub podejmuje jakiekolwiek działania obejmujące w jakikolwiek sposób, nawet bierny, serwis świadczony przez iLimos.pl, jest klasyfikowany jako Użytkownik, zwany dalej „Użytkownikiem” i uznaje Regulamin oraz Politykę Prywatności, które znajdują się na stronie iLimos.pl.
PŁATNOŚĆ I ZAWARCIE UMOWY
Istnieje kilka sposobów na zawarcie umowy na organizację przewozów limuzynami z kierowcą z iLimos.pl. Można tego dokonać za pomocą dowolnych środków komunikacji na odległość, w szczególności za pomocą naszego Formularza Rezerwacyjnego zwanego „Rezerwacje/Wycena” znajdującego się na górze strony iLimos.pl, lub osobiście w którymkolwiek z autoryzowanych oddziałów iLimos.pl. Umowę uważa się za zawartą z chwilą otrzymania przez Użytkownika e-maila lub SMSa z potwierdzeniem rezerwacji („Potwierdzenie rezerwacji”). Jest to możliwe tylko w przypadku dokonania preautoryzacji na karcie kredytowej lub debetowej Użytkownika. Każdy kontakt dotyczący dowolnej usługi limuzyny świadczonej przez iLimos.pl, w zależności od charakteru kontaktu, rozumiany jest jako „Zapytanie o rezerwację” potwierdzające chęć zawarcia przez Użytkownika umowy z iLimos.pl lub tylko zapytanie ofertowe dotyczące np. ceny lub dostępności wybranych limuzyn i kierowców. Obowiązkiem Użytkownika jest dostarczenie podczas procesu rezerwacji wszelkich niezbędnych i dokładnych informacji, które są adekwatne do podejmowanych kroków.
Podczas korzystania z Formularza Rezerwacji, po otrzymaniu Zapytania o Rezerwację, iLimos.pl wysyła automatyczną wiadomość potwierdzającą otrzymanie Zapytania o Rezerwację. Każdy komunikat potwierdzający otrzymanie przez iLimos.pl Prośby o Rezerwację nie oznacza Potwierdzenia Rezerwacji. Potwierdzenie Rezerwacji wysyłane jest oddzielnie i tylko Potwierdzenie Rezerwacji oznacza, że umowa została zawarta. O ile usługa nie jest w pełni opłacona z góry, to iLimos.pl każdorazowo wymaga podania danych karty kredytowej lub debetowej Użytkownika, które są niezbędne do dokonania preautoryzacji, a następnie Potwierdzenia Rezerwacji. Preautoryzacja środków na karcie musi być rozumiana jako zabezpieczenie. W takim przypadku płatność jest dokonywana po wykonaniu usługi. Użytkownik może zapłacić: kartą kredytową, debetową, przelewem bankowym lub gotówką. Płatność może być również wymagana w przypadku nie pojawienia się, późnego anulowania rezerwacji (sprawdź nasze zasady dotyczące nie pojawienia się i anulowania rezerwacji) lub zmiany rezerwacji, jak na przykład: opłaty parkignowe, opłaty drogowe, itp. które nie są objęte usługą, odchylenia trasy (na wyraźne życzenie Użytkownika), dodatkowy czas oczekiwania, itp. Każdą zmianę należy zgłosić wcześniej i bezpośrednio na adres e-mail info@ilimos.pl. Ceny wynajmu limuzyny obejmują dwujęzycznego szofera, ubezpieczenie i paliwo. Ceny nie zawierają opłat parkingowych, opłat za autostrady, kosztów biletu wstępu, ewentualnego zakwaterowania i wyżywienia dla kierowcy poza Warszawą, Krakowem oraz podatku VAT (8%) (wyjątkiem jest cena w Formularzu Rezerwacyjnym, która zawiera VAT). W godzinach nocnych (22:00-6:00) i w dni świąteczne obowiązuje 20% dopłata do powyższych cen. Cena do zapłaty przez Użytkownika jest ceną na podstawie cen podanych w sekcji „Limuzyny” na naszej stronie internetowej w momencie wysyłania Zapytania o Rezerwację.
iLimos.pl zapewnia Użytkownika, że wszyscy jego pracownicy i podwykonawcy dokładają wszelkich starań, aby świadczyć nasze usługi terminowo, jednak Użytkownik nie może dochodzić żadnych roszczeń odszkodowawczych, jeśli usługa nie została wykonana terminowo, a opóźnienie zostało spowodowane okolicznościami, na które iLimos.pl lub jego przedstawiciele nie mają wpływu. Doskonałym przykładem mogą być strajki lub nieoczekiwana, znacząca zmiana warunków pogodowych lub jakiekolwiek działania władz jak na przykład sytuacja, gdy policja zamyka drogę dla ruchu, itp.
PRZEPISY OGÓLNE DOTYCZĄCE FORMULARZA REZERWACJI
Formularz Rezerwacji wylicza całkowity koszt wynajmu limuzyny przy założeniu, że zajezdnią limuzyny jest Warszawa. Czasami jednak ekonomicznie uzasadnione jest wysłanie limuzyny z innej bazy, na przykład z Krakowa. Może to oznaczać, że wtedy łączna cena za usługę będzie niższa. W takim przypadku, jeśli iLimos.pl otrzyma Żądanie Rezerwacji zawierające wszystkie niezbędne dane dotyczące Karty Kredytowej lub Debetowej Użytkownika, iLimos.pl dokona preautoryzacji niższej kwoty. W przypadku zaistnienia potencjalnej sytuacji, w której na Formularzu Rezerwacji podana jest cena, która nie odpowiada cenom obowiązującym w chwili wysłania Zapytania o Rezerwację, a cena podana w Formularzu Rezerwacji jest niższa niż powinna, iLimos.pl nie przystąpi do dokonania rezerwacji, co oznacza również, że nie dokona preautoryzacji środków, chyba że Użytkownik wyrazi wyraźną wolę i zaakceptuje inną, wyższą niż w Formularzu Rezerwacji, cenę.
DEFINICJE TRANSFERÓW I USŁUG GODZINOWYCH
Użytkownik może dokonać wyboru między transferem a rezerwacją godzinową dla swojego Zapytania o Rezerwację. W przypadku jakiejkolwiek zmiany w momencie świadczenia usługi, dołożymy wszelkich starań, aby spełnić życzenie Użytkownika, jednakże jest to uzależnione od dostępności. Świadczona usługa dodatkowa może wiązać się z dodatkowymi kosztami. W przypadku usług transferu podana cena obowiązuje dla adresu początkowego i docelowego. Dopłata może wystąpić np. przy zmianie trasy, gdy Użytkownik zażąda dodatkowego czasu oczekiwania lub dodatkowego postoju na wcześniej zarezerwowanej trasie. W przypadku transferów wewnątrz-miejskich wliczony jest bezpłatny czas oczekiwania na odbiór. Jest to 1 godzina bezpłatnego czasu oczekiwania na odbiór do momentu spotkania z pasażerem, gdy punktem odbioru jest lotnisko. We wszystkich pozostałych punktach odbioru jest 15 minutowy bezpłatny czas oczekiwania na odbiór. W mieście transfery muszą rozpoczynać się i kończyć na tym samym obszarze miejskim. Jeśli chodzi o rezerwacje godzinowe, usługa musi zawsze także kończyć się w obszarze miejskim miejsca odbioru. Rezerwacja usługi godzinowej rozpoczyna się o godzinie odbioru, która została wcześniej potwierdzona w trakcie Prośby o Rezerwację.
SEGMENTY POJAZDÓW I PODNIESIENIE STANDARDU
Istnieje kilka klas pojazdów, spośród których Użytkownik może wybierać. Są to:
1. Economy Class
2. Business Class
3. First Class
4. Exquisite Class
5. First Class SUV
6. First Class MPV
7. First Class Minibus
Pojazdy prezentowane przez iLimos.pl to autentyczne samochody, które znajdują się w naszej flocie, jednak zdjęcia mają charakter informacyjny, przykładowy charakter, gdyż mogą wystąpić drobne zmiany pomiędzy pojazdami. Takie różnice to np.: modele felg (często używamy różnych modeli felg z oponami zimowymi), kolor tapicerki, wyposażenie samochodu. Różnice mogą być pojawiać się w szczególności w odniesieniu do regionu, w którym świadczymy nasze usługi.
W zależności od dostępności możemy podwyższyć klasę pojazdu bez wcześniejszego powiadomienia i bez dodatkowych opłat. Poniżej znajdują się informacje o tym, które segmenty mogą zostać zastąpione poszczególnymi klasami pojazdów:
-Economy Class może zostać zastąpiona Business Class, First Class, Exquisite Class, First Class SUV i First Class MPV
-Business Class może zostać zastąpiona: First Class, Exquisite Class, First Class SUV and First Class MPV
-First Class może być zastąpiona: Exquisite Class
-First Class MPV może zostać zastąpiona First Class SUV, ale tylko wtedy, gdy liczba pasażerów podana podczas rezerwacji nie przekroczy liczby miejsc pasażerskich. Dostępne są 5-, 6- i 7-osobowe wersje V-Klasy. Zastrzegamy sobie prawo do udostępnienia Użytkownikowi losowo wybranego pojazdu, jeżeli Użytkownik nie określił, czy preferowana jest wersja 5-, 6- czy 7-osobowa. Jeśli informacje podane przez Użytkownika podczas Rezerwacji stwierdzają jedynie, że będzie do pewnej liczby pasażerów bez wyraźnego wskazania, która wersja Klasy V jest wymagana, możemy dostarczyć Użytkownikowi wersję, która ma taką samą lub większą liczbę miejsc pasażerskich. -Minibus pierwszej klasy może zostać podwyższony o liczbę pojazdów MPV pierwszej klasy, które razem mają co najmniej taką samą liczbę miejsc pasażerskich, jaka odpowiada liczbie miejsc pasażerskich w zarezerwowanym First Class Minibus. W naszej ofercie znajdują się 17- i 19-osobowe wersje First Class Minibus Zastrzegamy sobie prawo do udostępnienia Użytkownikowi losowo wybranego pojazdu w przypadku, gdy Użytkownik nie określił, czy preferowana jest wersja 17- czy 19-osobowa. Jeżeli z informacji podanych przez Użytkownika podczas Rezerwacji wynika, że będzie tylko do 17 pasażerów bez wyraźnego oświadczenia, że Użytkownik żąda wersji 17-pasażerskiej, możemy ją uaktualnić do wersji 19-pasażerskiej.
PASAŻEROWIE, BAGAŻ, ZACHOWANIE SIĘ W POJEŹDZIE
Maksymalna liczba gości, którzy mogą być przewożeni w wybranej limuzynie, jest wyraźnie określona w zakładce „Limuzyny” i ze względu na przepisy bezpieczeństwa zawsze będziemy odmawiali przewozu większej liczby osób niż jest to prawem dopuszczalne. Jeśli chodzi o liczbę sztuk bagażu, jest ona podana obok liczby pasażerów, jednak ma charakter jedynie szacunkowy, co należy rozumieć jako fakt, że informacja ta nie jest prawnie wiążąca. W związku z tym szofer iLimos.pl może odmówić załadowania bagażu, który mógłby spowodować jakiekolwiek zagrożenie dla pasażerów, kierowcy lub uszkodzenie pojazdu. Cena potwierdzona w Potwierdzeniu Rezerwacji obejmuje ilość sztuk bagażu określoną na naszej stronie internetowej lub w formularzu Rezerwacji Online. Przez jedną sztukę bagażu rozumiemy walizkę średniej wielkości. Szofer może odmówić załadowania do samochodu nadbagażu lub bagażu o niestandardowych wymiarach lub kształcie, jeśli mogłoby to spowodować jakiekolwiek zagrożenie dla pasażerów, kierowcy lub uszkodzenie pojazdu. W takiej sytuacji iLimos.pl dołoży wszelkich starań, aby znaleźć jak najlepsze rozwiązanie w porozumieniu z Użytkownikiem. Może to jednak skutkować odpowiednimi dopłatami.
Ze względu na bezpieczeństwo, Użytkownik musi poinformować nas z odpowiednim wyprzedzeniem przed rozpoczęciem rezerwacji o tym, czy będą przewożone również dzieci. Jeśli tak, to potrzebujemy informacji dotyczących co najmniej liczby i wieku wyżej wymienionych dzieci. W niektórych przypadkach możemy również zapytać o to, jak wysokie są te dzieci i jaka jest ich waga, abyśmy mogli wyposażyć limuzynę w odpowiedni rodzaj fotelika dla dziecka na czas rezerwacji. Zależy to szczególnie od regionu, w którym świadczymy nasze usługi.
iLimos.pl zastrzega sobie również prawo do odmowy przewozu zwierząt, jeśli nie zostało to wcześniej uzgodnione z dodatkowym, jasnym oświadczeniem. W czasie, gdy usługa jest świadczona, wszyscy goście na pokładzie oraz w bespośrednim otoczeniu limuzyny muszą przestrzegać wszystkich przepisów prawa (obowiązujących w regionie, w którym usługa jest świadczona) oraz powszechnie znanych, szeroko rozumianych dobrych obyczajów. Użytkownik musi postępować zgodnie z instrukcjami przedstawiciela iLimos.pl. W przypadku niewłaściwego zachowania, w szczególności takiego, które może spowodować jakiekolwiek zagrożenie, jeśli Użytkownik nie zastosuje się do poleceń przedstawiciela iLimos.pl, usługa może zostać natychmiast zakończona, a całkowita kwota za zarezerwowaną usługę musi zostać zapłacona.
Palenie w limuzynie jest zawsze zabronione. Jeśli Użytkownik lub gość złamie tę zasadę, musi pokryć koszty sprzątania i zrekompensować straty spowodowane przestojem samochodu oraz wszelkie dodatkowe straty biznesowe, które mogą wystąpić jeśli samochód został już zakontraktowany na inną rezerwację, ale ze względu na konieczność przeprowadzenia procesu sprzątania, usługa nie może być wykonana tym samochodem. Spożywanie czegokolwiek, co jest nielegalne lub mogłoby spowodować jakiekolwiek szkody (rozumiane również jako plama lub zapach) jest zabronione. Zastosowanie mają zasady dotyczące polityki antynikotynowej. Jeżeli iLimos.pl odmówi świadczenia usługi lub jej części z któregokolwiek z wyżej wymienionych powodów, a wina nie leży po stronie firmy iLimos.pl (np. Użytkownik nie podał w sposób prawidłowy lub niewystarczająco jasny przy dokonywaniu Rezerwacji cech bagażu, informacji o zwierzętach, liczby, wieku dzieci lub innych okoliczności mogących mieć wpływ na sposób świadczenia usługi), Użytkownik musi w pełni pokryć koszty usługi.
ANULOWANIE, „NIE POJAWIENIE SIĘ” I ZMIANY W REZERWACJACH
Jeśli chodzi o anulowanie rezerwacji Transferu lub Usługi Godzinowej, może ona zostać dokonana bez żadnych dopłat do 24 godzin przed czasem, w którym usługa została zarezerwowana do rozpoczęcia. W przypadku anulowania rezerwacji w okresie krótszym niż 24 godziny przed jej rozpoczęciem, Użytkownik musi pokryć pełną cenę rezerwacji. Ważna rezygnacja musi zostać przesłana pocztą elektroniczną na adres info@ilimos.pl. iLimos.pl zastrzega sobie prawo do wydłużenia „okresu bezpłatnego anulowania rezerwacji”, jednak musi to być wyraźnie zaznaczone wcześniej – najpóźniej w Potwierdzeniu Rezerwacji przesłanym do Użytkownika po otrzymaniu Zapytania o Rezerwację.
Zmiany w rezerwacjach mogą być traktowane jako nowe rezerwacje w razie zaistnienia stosownych okoliczności, a następnie może obowiązywać polityka płatności jak w przypadku anulowania rezerwacji.
Usługa transferu jest traktowana jako „nie pojawienie się” w przypadku, gdy Użytkownik lub gość nie pojawił się w miejscu, w którym miała się rozpocząć rezerwacja i w ciągu 30 minut od czasu odbioru (w przypadku odbioru z lotniska w ciągu 60 minut). Jeśli transfer zostanie zaklasyfikowany jako „nie pojawienie się”, Użytkownik musi zapłacić za usługę w całości. Użytkownik traci wówczas również prawo do dokonania rezerwacji. Usługa godzinowa jest traktowana jako niestawienie się w przypadku, gdy Użytkownik lub gość nie pojawił się w miejscu, w którym miała się rozpocząć rezerwacja w czasie, na który została zarezerwowana usługa godzinowa. Jeśli usługa godzinowa zostanie zaklasyfikowana jako „nie pojawienie się”, Użytkownik musi zapłacić za usługę w całości. Użytkownik traci wówczas również prawo do świadczenia usługi.
REZERWACJE I PRZEJAZDY – PRZEPISY DODATKOWE
Zawsze, nawet w trakcie świadczenia usługi, zmiany w usłudze mogą być dokonywane przez Użytkownika, ale tylko wtedy, gdy przedstawiciel iLimos.pl potwierdzi, że jest to możliwe. Może to jednak spowodować dodatkowe koszty. Jeżeli na przykład wydłuży się usługa godzinowa lub odległość w usłudze transferu, dodatkowa część usługi zostanie na nowo obliczona zgodnie z cenami obowiązującymi w czasie świadczenia usługi. W przypadku wydłużenia obsługi godzinowej o więcej niż 15 minut, naliczamy pełną dodatkową godzinę. Jeśli odległość lub czas trwania usługi jest krótszy niż zarezerwowany wcześniej, cena pozostaje na tym samym poziomie. Każda usługa transferu obejmuje bezpłatny 15-minutowy czas oczekiwania. Wyjątek stanowią transfery, w których czas odbioru z lotniska, będący jednocześnie czasem rozpoczęcia rezerwacji, jest ustalany zgodnie z podanym przez Użytkownika numerem lotu – jest to wówczas 60 minut darmowego czasu oczekiwania. Jeżeli podczas procesu rezerwacji zostanie podany numer lotu, iLimos.pl monitoruje rzeczywisty czas przylotu, a w przypadku, gdy samolot jest poza rozkładem, zaczynamy odliczać wolny czas oczekiwania od momentu wylądowania samolotu. Jednak w najgorszym przypadku, mimo dołożenia wszelkich starań, iLimos.pl zastrzega sobie prawo do odmowy świadczenia usługi Użytkownikowi, jeśli samolot znajdzie się poza harmonogramem o dłuższy okres czasu. Jeżeli czas oczekiwania przekracza wliczony w cenę bezpłatny okres oczekiwania, pobieramy opłatę od Użytkownika za każdą rozpoczętą godzinę oczekiwania jak za godzinę w przypadku usługi godzinowej.
Rezerwacja usługi godzinowej obejmuje 25 kilometrów (ok. 15 mil) na każdą godzinę trwania usługi. Dodatek godzinowy za kilometr nie sumuje się, więc na przykład jeśli usługa godzinowa jest zarezerwowana na trzy godziny, nie oznacza to, że samochód może przejechać 75 km w ciągu jednej godziny – to znaczy, że może przejechać 25 km w każdej godzinie z osobna. Jeśli liczba kilometrów na godzinę zostanie przekroczona, to podlega ona dopłacie i nie sumuje się.
Obowiązujący na stronie cennik nie dotyczy rezerwacji ślubnych. Takie usługi są każdorazowo wyceniane osobno po dokładnym zbadaniu potrzeb naszych Gości.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Niniejszy Regulamin należy traktować jako całość umowy pomiędzy Użytkownikiem a iLimos.pl. Mogą wystąpić pewne zmiany w umowie, ale tylko wtedy, gdy Użytkownik wyrazi na to zgodę przed Potwierdzeniem Rezerwacji. Pomiędzy współpracującymi stronami mogą istnieć różne porozumienia, ale są one ważne tylko wtedy, gdy są jasno określone przez obie strony.
iLimos.pl zastrzega sobie prawo do wprowadzania wszelkich zmian w niniejszym Regulaminie. Powiadomienie o wszelkich zmianach następuje poprzez opublikowanie nowego Regulaminu na stronie internetowej, w wiadomości e-mail lub innym dokumencie iLimos.pl. Istnieją zmiany, które są oferowane Użytkownikowi po wysłaniu Zapytania o Rezerwację, ale przed wysłaniem przez iLimos.pl Potwierdzenia Rezerwacji, Rezerwacja nie będzie podlegała potwierdzeniu przed otrzymaniem przez iLimos.pl wyraźnego oświadczenia, że zmiany w Regulaminie zostały zaakceptowane przez Użytkownika.
Dla wszystkich stosunków prawnych pomiędzy Użytkownikiem a iLimos.pl obowiązuje prawo polskie. W przypadku jakiegokolwiek pozwu, właściwość miejscowa sądu odpowiada miejscu głównej siedziby iLimos.pl.
W przypadku, gdyby którekolwiek z postanowień tego Regulaminu zostało uznane za nieważne, pozostałe postanowienia pozostają w mocy. W zakresie przepisów, które w takiej sytuacji byłyby teoretycznie nieważne, strony będą starały się zastąpić nieważne przepisy przepisami, które mają najbliższe znaczenie wobec pierwotnych zapisów i celów umowy.