Polityka Prywatności & Polityka Cookies iLimos.pl

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem strony internetowej iLimos.pl jest Custom Services Rafał Czuba, adres głównej siedziby: ul. Szczawnicka 13a, 92-102 Łódź, NIP: 728-255-79-28, REGON: 384602796, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, adres poczty elektronicznej: info@ilimos.pl, zwany dalej „Administrator”, będący jednocześnie Usługodawcą.
Dane osobowe zbierane przez Administratora za pośrednictwem strony internetowej są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO oraz ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r.

II. CEL I ZAKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH ORAZ PODSTAWA PRAWNA.

Administrator przetwarza dane osobowe za pośrednictwem strony oraz innych środków porozumiewania się na odległość w przypadku:
a) skorzystania przez użytkownika z formularza kontaktowego mającego na celu rezerwację limuzyny lub dokonanie wyceny wybranej usługi. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO jako prawnie usprawiedliwiony interes Administratora.

b) wyrażenia zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych, przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną lub innych środków porozumiewania się na odległość. Dane osobowe są przetwarzane po wyrażeniu odrębnej zgody, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.

c) otrzymania wiadomości mających wyraźny charakter oferty lub zapytania ofertowego, w tym uczestnictwa w trwających procesach rekrutacyjnych lub wyrażenia chęci na uczestnictwo w ewentualnym przeszłym procesie rekrutacyjnym.

Administrator przetwarza dane osobowe jeśli owe dane są niezbędne do procesu realizacji usługi lub wszelkich czynności zmierzających do jej wykonania ( w tym także do informowanie o niej oraz prowadzonych związanych z nią działań marketingowych) oraz zabezpieczenia w przyszłości dochodzenia ewentualnych roszczeń.

III. RODZAJ PRZETWARZANYCH DANYCH OSOBOWYCH

Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych dobrowolnie udostępnianych przez użytkownika
a) Imiona i Nazwiska

b) Dane do wystawienia faktury
c) Niezbędne dane do wykonania płatności

d) Adresy
e) Przedstawione agendy niezbędne do realizacji przejazdu

f) Adres e-mail

g) Numery telefonu

IV. OKRES ARCHIWIZACJI DANYCH OSOBOWYCH

Dane osobowe użytkowników przechowywane są przez Administratora:
a) w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest wykonanie umowy, tak długo, jak jest to niezbędne do wykonania umowy, a po tym czasie przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat sześć, a dla roszczeń oświadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej – trzy lata.

b) w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest zgoda, tak długo, aż zgoda nie zostanie odwołana, a po odwołaniu zgody przez okres czasu odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń jakie może podnosić Administrator i jakie mogą być podnoszone wobec niego. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat sześć, a dla roszczeń oświadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej – trzy lata.

2. Podczas korzystania ze strony internetowej mogą być pobierane dodatkowe informacje, w szczególności: adres IP przypisany do komputera użytkownika lub zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, typ systemu operacyjnego.

3. Od użytkowników mogą być także gromadzone dane nawigacyjne, w tym informacje o linkach i odnośnikach, w które zdecydują się kliknąć lub innych czynnościach, podejmowanych na stronie internetowej. Podstawą prawną tego rodzaju czynności jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na ułatwieniu korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną oraz na poprawie funkcjonalności tych usług.

4. Podanie danych osobowych przez użytkownika jest dobrowolne.

5. Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, że zbierane przez niego dane są:

a) przetwarzane zgodnie z prawem,

b) zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami,

c) merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane oraz przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.

V. UDOSTĘPNIENIE DANYCH OSOBOWYCH

Dane osobowe użytkowników przekazywane są dostawcom usług, z których korzysta Administrator przy prowadzeniu działalności gospodarczej, w tym także przy prowadzeniu strony internetowej. Dostawcy usług, którym przekazywane są dane osobowe, w zależności od uzgodnień umownych i okoliczności, albo podlegają poleceniom Administratora co do celów i sposobów przetwarzania tych danych (podmioty przetwarzające) albo samodzielnie określają cele i sposoby ich przetwarzania (administratorzy).
Dane osobowe użytkowników są przechowywane wyłącznie na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).

VI. PRAWO KONTROLI, DOSTĘPU DO TREŚCI WŁASNYCH DANYCH ORAZ ICH POPRAWIANIA

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Podstawy prawne żądania użytkownika:

Dostęp do danych–art. 15 RODO
Sprostowanie danych–art. 16 RODO.
Usunięcie danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym)–art. 17 RODO.
Ograniczenie przetwarzania–art. 18 RODO.
Przeniesienie danych–art. 20 RODO.
Sprzeciw–art. 21 RODO
Cofnięcie zgody–art. 7 ust. 3 RODO.
W celu realizacji uprawnień, o których mowa w pkt 1 można wysłać stosowną wiadomość e-mail na adres: info@ilimos.pl.
W sytuacji wystąpienia przez użytkownika z uprawnieniem wynikającym z powyższych praw, Administrator spełnia żądanie albo odmawia jego spełnienia niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu miesiąca po jego otrzymaniu. Jeżeli jednak–z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań–Administrator nie będzie mógł spełnić żądania w ciągu miesiąca, spełni je w ciągu kolejnych dwóch miesięcy informując użytkownika uprzednio w terminie miesiąca od otrzymania żądania – o zamierzonym przedłużeniu terminu oraz jego przyczynach.
W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, osoba, której dane dotyczą, ma prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

VII. CIASTECZKA-PLIKI „COOKIES”

Strona Administratora używa plików „cookies” zwanymi także „ciasteczkami”.
Instalacja plików „cookies” jest konieczna do prawidłowego świadczenia usług na stronie internetowej. W plikach „cookies” znajdują się informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony, a także dają one także możliwość opracowywania ogólnych statystyk odwiedzin strony internetowej.
W ramach strony stosowane są rodzaje plików „cookies”: sesyjne i stałe
„Cookies” „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika do czasu wylogowania (opuszczenia strony).
„Stałe” pliki „cookies” przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika przez czas określony w parametrach plików „cookies” lub do czasu ich usunięcia przez użytkownika.
Administrator wykorzystuje własne pliki cookies w celu lepszego poznania sposobu interakcji użytkownika w zakresie zawartości strony. Pliki gromadzą informacje o sposobie korzystania ze strony internetowej przez użytkownika, typie strony, z jakiej użytkownik został przekierowany oraz liczbie odwiedzin i czasie wizyty użytkownika na stronie internetowej. Informacje te nie rejestrują konkretnych danych osobowych użytkownika, lecz służą do opracowania statystyk korzystania ze strony.
Użytkownik ma prawo zadecydowania w zakresie dostępu plików „cookies” do swojego komputera poprzez ich uprzedni wybór w oknie swojej przeglądarki. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
Administrator udostępnia odpowiednie środki techniczne zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione, danych osobowych przesyłanych drogą elektroniczną.
W sprawach nieuregulowanych niniejszą Polityką prywatności stosuje się odpowiednio przepisy RODO oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

Polityka Cookies iLimos.pl

CZYM SĄ PLIKI COOKIE?

Niniejsza Polityka dotycząca plików cookie wyjaśnia, czym są pliki cookie i w jaki sposób z nich korzystamy, rodzaje plików cookie, z których korzystamy, tj. informacje, które zbieramy za pomocą plików cookie oraz w jaki sposób te informacje są wykorzystywane, a także

Pliki cookie to małe pliki tekstowe, które służą do przechowywania niewielkich fragmentów informacji. Są one przechowywane na Twoim urządzeniu, gdy strona internetowa jest ładowana w przeglądarce. Te pliki cookie pomagają nam zapewnić prawidłowe funkcjonowanie strony internetowej, uczynić ją bezpieczniejszą, zapewnić lepsze wrażenia użytkownika, zrozumieć, jak działa strona internetowa i analizować, co działa i gdzie wymaga poprawy.

W JAKI SPOSÓB UŻYWAMY PLIKÓW COOKIE?

Podobnie jak większość usług online, nasza strona internetowa wykorzystuje własne i zewnętrzne pliki cookie do kilku celów. Własne pliki cookie są w większości niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i nie gromadzą żadnych danych osobowych.

Pliki cookie stron trzecich wykorzystywane na naszej stronie internetowej służą przede wszystkim do zrozumienia, jak działa strona internetowa, w jaki sposób wchodzisz w interakcję z naszą stroną internetową, zapewnienia bezpieczeństwa naszych usług, dostarczania reklam, które są dla Ciebie odpowiednie, a tym samym zapewnienia lepszego i ulepszonego doświadczenia użytkownika oraz przyspieszenia przyszłych interakcji z naszą stroną internetową.

RODZAJE PLIKÓW COOKIE, KTÓRYCH UŻYWAMY

Rodzaje plików Cookie

ZARZĄDZANIE USTAWIENIAMI PLIKÓW COOKIE

Ustawienia Plików Cookie

Możesz zmienić swoje preferencje dotyczące plików cookie w dowolnym momencie, klikając powyższy przycisk. Umożliwi to ponowne wyświetlenie banera zgody na pliki cookie i zmianę preferencji lub natychmiastowe wycofanie zgody.

Ponadto różne przeglądarki zapewniają różne metody blokowania i usuwania plików cookie używanych przez strony internetowe. Możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki, aby zablokować/usunąć pliki cookie. Poniżej znajdują się linki do dokumentów pomocniczych dotyczących zarządzania i usuwania plików cookie z głównych przeglądarek internetowych:

Chrome: https://support.google.com/accounts/answer/32050

Safari: https://support.apple.com/en-in/guide/safari/sfri11471/mac

Firefox: https://support.mozilla.org/en-US/kb/clear-cookies-and-site-data-firefox?redirectslug=delete-cookies-remove-info-websites-stored&redirectlocale=en-US

Internet Explorer: https://support.microsoft.com/en-us/topic/how-to-delete-cookie-files-in-internet-explorer-bca9446f-d873-78de-77ba-d42645fa52fc

Jeśli używasz innej przeglądarki internetowej, odwiedź jej oficjalną dokumentację pomocy.